هدشو هندزفری بی سیم شیائومی FlipBuds Pro - هدشو

یکی از بهترین هندزفری‌های بی سیم شیائومی که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است را می‌توان FlipBuds Pro معرفی کرد. بدون تردید می‌توان این هندزفری بیسیم شیائومی را به عنوان یک رقیب جدی برای محصولات مشابه شرکت اپل به حساب آورد که در کنار قیمت مقرون به صرفه، قابلیت‌های متنوع را در کنار سخت افزار قابل قبول ارائه می‌کند. وزن این محصول با محفظه شارژ معادل ۵۷٫۵ گرم بوده که کاملا ایده‌آل به نظر می‌رسد. همچنین این هندزفری بی سیم مجهز به نشانگر ال ای دی بوده که می‌تواند شرایط و حالت عملکرد را به خوبی گزارش کند. 

هندزفری شیائومی فلیپ بادز پرو

مشخصات هندزفری فلیپ بادز پرو شیائومی

هندزفری فلیپ بادز پرو از نسخه ۵٫۲ بلوتوث پشتیبانی می‌کند؛ این مسئله باعث می‌شود کاربران بتوانند سرعت بالایی را در اتصال و حتی دریافت صدای مخاطب تجربه کنند. گوشی‌های این هندزفری بیسیم مجهز به یک پنل ۴ حالته هستند که امکان تغییر حالت حذف صدا، قطع و وصل کردن موسیقی، رد تماس یا پاسخ به آن را فراهم می‌کند. به عنوان مثال، فرض کنید گوشی هندزفری‌های FlipBuds Pro را درون گوش خود قرار داده‌اید و دیگر قصد ندارید به اسمارتفون خود جهت پخش موسیقی یا رد و پاسخ دادن به تماس، دسترسی پیدا کنید؛ شما فقط با لمس گوشی‌ها می‌توانید اقدامات ذکرشده را به سادگی انجام دهید. بد نیست بدانید محفظه شارژ دستگاه مجهز به پورت Type-C بوده و دیگر نباید مشابه سایر هندزفری‌های موجود در بازار از کابل‌های معمولی اندروید استفاده کنید.

این هندزفری شیائومی دارای مشخصات فنی بسیار خوبی بوده که می‌توان در میان آن‌ها به امپدانس ۱۶ اهم، قابلیت کنترل صدا از روی دستگاه، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، طراحی ارگونومیک، پشتیبانی از شارژ وایرلس، ۳ میکروفون در هر ایرباد، فناوری اسنپدراگون به عنوان نخستین تجربه استفاده از آن در جهان و سایر موارد اشاره کرد. همچنین مدت زمان شارژ مجدد محفظه شارژ و FlipBuds Pro معادل ۵ ساعت بوده و بازدهی باتری آن هم ۲۲ ساعت است؛ البته این آمار در صورتی رقم خواهد خورد که از محفظه شارژ هم استفاده کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 65 views بار دسته بندی : شیائومی تاريخ : 17 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.